Naši zákazníci

Pro vysvětlení - v našem obchodním žargonu rozlišujeme mezi spotřebiteli a zákazníky. Spotřebitelem je konečný konzument našich nápojů, oproti tomu zákazník je obchodním partnerem, jehož prostřednictvím prodáváme naše výrobky právě spotřebitelům.

Naši zákazníci

V České republice a na Slovensku obchodujeme s více než 60 000 partnerů. Abychom dostáli jejich očekávání, neustále zlepšujeme naši nabídku zboží a služeb a tím přispíváme k jejich většímu profitu. Orientaci na zákazníka a spolupráci s ním vnímáme jako základní předpoklad našeho úspěchu na českém a slovenském trhu.

V rámci naší obchodní sítě v České republice provozujeme deset obchodních center, jejichž prostřednictvím dále zásobujeme našimi výrobky obchodní partnery a díky nim i dále své spotřebitele.

Coca-Cola HBC spustila pro své zákazníky e-shop

Společnost Coca-Cola HBC Česká republika spustila jako první na trhu mezi výrobci nealkoholických nápojů možnost objednávání nápojů přes internet pro své zákazníky. Nakupování prostřednictvím e-shopu je primárně určeno pro hotely, restaurace, kavárny, čerpací stanice, trafiky a malé obchody s potravinami.

„Chceme našim partnerům nabídnout jednodušší a pohodlnější nástroj objednávání našeho zboží. Naše nápoje si tedy kromě klasické telefonické objednávky nyní mohou objednat z jakéhokoliv zařízení s připojením na internet,“ říká Jan Ráž, manažer projektu, a dodává: „Díky e-shopu budou mít naši zákazníci lepší a především aktuální přehled o fakturách, objednávkách a akčních nabídkách.“

Jedním z prvních zákazníků, kteří před spuštěním ostrého provozu e-shop testovali, je i pražský Aloha bar. Využívají jej zhruba pět měsíců. Provozní Martin Sněhota k jeho nabídce doplňuje: „Nejvíc si cením, že mohu objednávat v podstatě 24 hodin denně. V práci mi pomáhá i vyšší přehlednost jak nových, tak i starších objednávek nebo zaplacených faktur. V podstatě bych řekl, že nový portál objednávání a dodávání nápojů významně urychluje a navíc mám o všem větší přehled.“

V budoucnu bude tento webový portál podle Jana Ráže plnit funkci plnohodnotného komunikačního a informačního kanálu pro zákazníky. Prodejci si již nyní mohou v e-shopu objednávat potřebné zboží kdykoliv - sedm dní v týdnu, 24 hodin denně. Web portál slouží ale nejen jako on-line objednávkový systém. Kromě toho, že má zákazník k dispozici přehled všech objednávek, má přístup i k seznamu faktur a samozřejmě také k informacím o probíhajících akčních nabídkách společnosti.

Coca –Cola HBC ČR/SR plánuje do konce roku spuštění webového portálu i na Slovensku. „Rádi bychom v budoucnu v obou zemích služby rozšířili i pro maloobchodní řetězce,“ dodává Jan Ráž.

Back to top